Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Šeš Lap 18, 2017 7:58 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Kiti mūsų atomobiliai ir motociklai [ne old school]

Forumo taisyklės


---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Ant Bal 21, 2015 7:48 pm 
Į viršų  
Judam toliau. Surinktas variklis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Išlyginti senai tureti ratai, nupirktos devetos padangos, dar minkstos, 2010m, Toyo proxes 205/45. Kadangi nelemti ilgapirsčiai pavoge mano "naujus" (pora menesiu vazinetus) Nankang ns2R semislikus su pežiniais ratais, o pinigu naujam komplektui semi sliku dar nera, teks pasidziaugt senesnem padangom :\
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Toliau seke dar keli pakeitimai. Variklio pagalves kronsteina teko apipjaustyt, tuo žinoma nesididžiuoju, bet ka padarysi, tikiuosi tai nera aliuminis su gausybe priemaišu kuris nenores virintis, planuoju nuvežt svarščikam sutvirtint. Senasis kėbulas turi kitoki pagalves tvirtinima prie kėbulo, tad nei s2 Rallye, nei GTi pagalvės netiko, todėl reikėjo arba išpjaut visa ta skardyna ir virint nuo rallye donoro, arba daryt kaip padariau dabar aš.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Toliau seke Karterio pakeitimas, tepalo filtyro sistemos keitimas, lyšnų skylių glušinimas. TU5JP4 karteris yra aliumininis, be tepalo temperatūros daviklio, ir 106 pezo išmetimo kelnės netelpa pro jį praeit, todel perdėtas nuo XSI. Karterio radiniai smagūs, primenu, jog tas variklis dar važiavo :D
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Nuemus senaja tepalo filtro sistemą, lieka anga į variklį kuri mums nebebus reikalinga, tad reikia ją užglušint. Anglai rašo kad reikia sriegti M9 sriegį (nesuprantu kokio velnio) Aš be jokio vargo sėkmingai išsriegiau M10 1,5. Skylės diametras buvo 8mm (kaip M10 keliom dešimtosiuom permažas, bet problemu nekilo).
Paveikslėlis
Persuktas tepalo filtro sriegis iš XSI variklio. Jam išsukti puikiai tiko pežines granatų veržlės.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Supilti tepalai su molibdenu. Pirmą kartą teko tokius laikyt rankose, tai nei nebūčiau pesrkaitęs etiketės, būčiau išsigandęs :D
Paveikslėlis
Gavau stabilizatoriaus įvores, labai apsidžiaugiau kai jas gavau, kainavo ganėtinai pigiai, o kietumas ju tai neišpasakytas, į GTi turiu susidėjės poliuretanines, tai šios atrodo daug kietesnės, medžiaga panaši į kraploną. Deja, bet pasirodo jos peraukštos, kitokios nei originalios, dvi valandas pravargau ir niekiap nesurinkau, misija neįmanoma, tad sudėjau senas originalias, kurią dieną teks biški jas modifikuot, viliuosi vistiek jas ten sukišt. Beje stabilizatoriu ędėjau iš rallye 22mm. (standartas XSI 20mm).
Paveikslėlis
Nutekinti visi stabdžių diskai. Stabdžiai kiek man žinoma yra nuo P307 1.6 HDI.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Gal kam bus įdiomu, šakės iš arčiau.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Aukščiai gavosi klaikūs, galas tai gerulis, bet APEX žeminančios spyruoklės vargu ar apskritai ką pažemino, bet bent jau priekis tapo kietas (kolkas sudėti leisgyviai standartiniai amortizatoriai)
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Tarpas tarp arkų akivaiždžiai skiriasi, tačiau matuojant nuo žemės iki slenksčio, priekis tik 2cm aukštesnis. Kolkas noriu sulaukti Koni amortizatorių, tuomet žūrėsim, prieky galima dar apie 1cm nuleisti žemiau, o galą mastau per pora cm sukelti, bet kelti ne prasukant torciono šlicus, o pakišant metalo "tarpines" 4 vienodas po tilto tvirtinimo vietomis, siekiant neprarast tilto kietumo. Kaip manot?

Užkurti dar nepavyko, pasirodo ne toks aš laimingas, kad "gėlyte" (variklio laidyno pajungimas i bendrą laidyną) tiko, tai dar nieko nereiškė. P106 s1/s2/saxo mk1/mk2 pagal metus turėjo 6 skirtingas laidų pajungimo konfiguracijas. Tad teks biškeli pakarpyt ir perjungt kitaip laidus, nes nors ir fyškės vienodos, bet laidu išdėstymo vietos skiriasi. Žinoma jeigu darant S2 įvaizdį, būtų galima permest visą bendra saxo laidyną kuris buvo su varikliu, bet kadangi aš kokas noriu likti prie s1 ivaizdžio, tas variantas atkrenta, nes tektų karpyt ir perdarinėt visas žibintų fyškes, tai papraščiau bus atsirinkt variklio laidus. Užkaupiau nemažai info kaip ką reikia daryti, jeigu kam reikės tokios informacijos, galėsiu atsiust.

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Ant Bal 21, 2015 10:02 pm 
Į viršų  
Šauniai konstruoji. Bet iškart pora pastabų. Kiek teko domėtis tai torsionus galima labai tiksliai sureguliuoti ir tikslumas labai didelis. Galbūt tu tai jau žinai, jei ne, pasigooglink. Kiek žinau torsionai turi dvejis šlicus su skirtingu dantų skaičium tai vieną dalį perstačius per kažkiek dantų reikia kitą dalį ir pasukt per kažkiek dantų tik į kitą pusę. Taip ir reguliuojama taikant tų šlicy kombinacijas galima pasvirimą sureguliuoti vos ne laipsnio tikslumu. O perstatymas "per dantį" tik vienoje pusėje yra labai grubus metodas.
Antra dėl laidyno. Nesu čiupinėjęs prancuziškų jungčių, tačiau galbūt jos ardomos? Gal pvz plonu atsuktuvėliu įmano išstumti kontaktus ar pan? Jei taip nerekėtų karpyt ir pats laidynas būtų žymiai patikimesnis, jei tik išrikiuotum laidus pačioje jungtyje reikiama tvarka.
Kolkas tiek. Sėkmės

p.s. variklio ausis - bauda :)

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Sek Rgs 27, 2015 11:34 am 
Į viršų  
Sveiki, Senai neatnaujinau temos, tad atradęs šiek tiek laiko, pasistengsiu atgaivint atmintį ir bent jau parodyt kas buvo nuveikta. Greičiausiai šendien visko nespėsiu sukelt.

Atejo laikas laidynui, 106/saxo turėjo 6 skirtingus laidynus ir pajungimus, berods 3 variantai ecu fyskiu ir keli pajungimo variklio laidyno prie bendro automobilio laidyno. Fyųkės gali būtt vienodos, tačiau laidų išdėstymas fyškėse skirtingas. Taip buvo mano atveju. Kiekvienas laidas turi savo numerį, pasižymit kiekvieną laidą ant originalaus variklio laidyno ir kiekvieną ant swapinto laidyno. Tada kerpas fyskes (gėlytem aš jas vadinu) ir pajungiam visus laidus prie tos fyškės, kuri buvo gamyklinė, kad sutaptų visi kontaktai.
Man teko daug žaistis ir varkt, nes niekaip nepavyko pakurti, kol nepabandžiau Balto ecu, ir viskas suveikė, mat dėl neaiškių priežasčių užsirakinto swapinio motoro ecu.
Dar patarimas, prieš pirkdami swapą betkuriam pežukui arba ardydami modelį su teisingu varikliu, užveskite ir atjunkite imobilaizerio/kalkuliatoriaus fyškę, taip atjungsite ir atrakinsite ECU ir neturėsit jokių problemų ateityje.

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paveikslėlis

2015 04 26 Su Pežistais uždalyvauta Subaru klubo rengiamam track day :)
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Pirmasis užvedimas
https://www.facebook.com/vilius.bucevic ... =3&theater

Šiek tiek papoliravau, prieš ir po.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Žaislai
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Nusipirkau vamzdžio ir paisgaminau viršutinę ir amaptinę rasporkes. Skaitau, kad 106 jos yra būtinos, ypatingai apatinė. Aišku vamzdis paprastas, ganėtinai storos sienelėsm tad sveria palyginus su OMP nemažai, bet savo funkciją puikiai atlieka.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Ruošiamės technikinei, laikinai sudėtas salonas.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Sek Rgs 27, 2015 11:40 am 
Į viršų  
Pagaliau atvyko Koni Sport reguliuojamo kietumo amortizatoriai priekiui. Nepirkit iš TRT šopo, kaina nors ir gera, bet prekės lauksit 3 mėnesius ir daugiau, jums jie pasakos pasakas kad mat Koni turi daug užsakymu ir neksuba daryt pavieniu užsakymu... Gavus amortizatorius, ju pagaminimo data buvo po 5 dienu kiap kad aš juos užsakiau. Tad jei skubat, greičiau bus gaut iš bet kur kitur.
Nudažytos rasporkės
Paveikslėlis
Pirmasis test drive ir sudalyvavimas SVC slalomo treniruotėj. Paaiškėjo dar kažkokios problemėlės, Kaito variklis. Kaitimo problema dingo kai uždėjau išmetimo kolektoriaus apsaugą (kolektorius beveik remiasi į radiatorių) Galbūt dar nebuvo sistema gerai nusiorinus, nes vėliau jokių problemų su tuo nebekilo.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Padarytos aušinimo angos po numeriu
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Svečiuose
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Sudėtos lengvintos abšyfkės iš stiklo pluošto aptrauktos karbono plėvele, kurias buvau pasidaręs Juodam Rallye. Taip pat uždėtas RRS verstos odos vairas.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Sudėti kapoto užraktai
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Dar viena slalomo treniruotė, viska sbuvo gerai, bet pradėjo barškėt torcionas.
Paveikslėlis
Labai judėjo tik viena pusė, išardžiau, radau susidėvėjusias įvores, ištekino man kitas, bet iš pvc. ištikro tai nesitikėjau kad jos gali laikyt, bet tekintojas labai buvo užsiemes, neturėjo laiko, o aš turėjau kažkur dalyvaut, tad surinkau taip. Atleikė nevieną pasilaktymą, bet dabar vėl barška. priejau išvados kad įvorės yra totali nesamonė, reikia dėti guolius. Su įvorem tiltas pastovėjęs sukieteja, tik daugiau pavažavus vėl pradeda vaikščiot, pastovi mašina garaže, išvažiuoji- vėl taburete pirmus kelis km. Ir ilgiau važiuojant trasoj pradeda čirškaut, cypaut. Žinoma prie to dar dasidėjo kad PVC šitam reikalui visia netinka, bet jei reikėtų rinktis, rinkčiaus guolius.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Sek Rgs 27, 2015 11:52 am 
Į viršų  
Kas čia toks šaunuolis uždėjo forume kad statmenų nuotraukų negalima įdėti? "nuotraukos negali but aukštesnes nei 900 pikseliu....
Dėl šitos priežasties trūks nuotraukų :(

Hidraulinio rankinio gamyba. cilindriukas sankabos nuo 5 civiko 7e, korpusas iš senukų "balkio kronšteinas" ~1-2e, tad viskas atsiėjo iki 15e. Veikia puikiai, tik tvirtinima prie kėbulo reikia normalų pasidaryt, čia buvo laikinai, pažiurėjimui ar patogi vieta, tai tas laikinai po šiai dienai tesiasi :D
Paveikslėlis

07
Nupirkti diržai

Dabar šiek tiek apie GTI'škę . Ji vis dar mano daily car'as, džiugina kasdieną. Keli jo kadrai
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Litras. Vis dar kuo puikaisuiai rieda, Davęs jį broliui, tai taip pat naudoajamas kiekvieną dieną, taupiai vežioja braluką į darbus ir mokslus :)
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Lekiam į slalomą Pavevėžy. Normalu.
Paveikslėlis

Teko pasikeist garnatos gumą, išardžiau granatą, bet nepajėgiau surinkt, tada sužinojau kad jos skaitosi neardomos :D Nuotraukoje GTI ir XSI pusašiai.
Paveikslėlis
Nupirktas sausas akumuliatorius ir pagamintas jam tvirtinimas

Modifikuojam panelę.

Šį kart panaudotas tikras karbonas.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

per porą valandų iškeptas oro paėmimas
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Sek Rgs 27, 2015 12:01 pm 
Į viršų  
Ir savo gimimo dieną lakstom Kačerginėj per subaru Track day.
Paveikslėlis

Per kiekvieną track day kačerginėj sudūžta bent po viena automobilį, pavojinga važiuoti be lankų, Šiuo atveju viskas baigėsi laimingai.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Amžina problema, visalaiką smaugiant greičių dėžė apibėga tepalais ir pežukas palieka žymes. Pakeičiau visus salnikus išskyrus pavarų svirties. Kažkaip nesitiki kad pro jį leidžia, bet daugiau nėra pro kur. Jeigu kas ieškos šio salniko, tai jokia guoliu/ salniku parduotuvė jo neturi, nestandartiniai matmenys. apvažioavau visas parduotuves. Padėjo peugeot centras, už 7e originalus salnikas mano rankose. Bet kad jį pakeist, reikia nuimt greičių dėžę, tad iki šio darbo dar nedaėjo rankos.
Paveikslėlis

Atvažiavau pasiimt pežuko kad važiuot į slalomą, ir pamačiau kad kapsi antifryzas pro šlangos sujungimą, ėmiausi tvarkyt ir
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Pasirodo kaėerginėj prapūtė tarpinę. Keista, nes mašina nei kiek nekaito, visalaik rodė darbinę temnperatūrą, dar kelia sdienas į darbą pavažinėjau ir jokių simtomų nepastebėta buvo. Tepalas švarus, gaunasi kad išmetamosios dujos pateko į aušinimą
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

08

Tesiam toliau, dar keli kadrai iš pasivažinėjimo kačerginėj
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Rugpjūtis

Pežukui patikrinta/ nušlifuota galva, nupirkta erling tarpine ir varžtai, Ptaitą kartą palikau senus varžtus ir priveržinėjant galvą neturėjau "laipnsiu matavimo" prietaisiuko, tai laipsnius iš akies dasukinėjau + tarpine buvo viktor reins, kuri šeip man nelabai patiko, nes gamykline sena atrode patikimesnė, galbūt šiti visi faktoriai susidėjo ir prapute. Tad dabar viskas buvo padaryta "pagal taisykles" su teisingais įrankiais pakeičiant regis viską ką reikia. Po dabartinio surinkimo buvau nevienam rimtesniam pasilaktyme kur pežukas patyrė tikrai nemažą kruvį ir kolkas viskas tvarkoj.
Surinkau jei gerai atsimenu Ketvirtadienį, o penktadienį jau lėkiau i Peugeot 205 meetą :) Buvo kiek neramu, bet viskas buvo tiesiog puiku :)
Paveikslėlis
Ketvirtadienio išvakarės prieš mytą.
Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Pežuką prabandyt daviau Skierkai ir Giedriui, tai atpjovėm kaip priklauso, Viskas buvo gerai, išskyrus smulkmenėlę- ties paskutiniu važiavimu išplyšo bėgių traukė ir liko mašina be pavarį perjungimo iš salono, bet nebėda. Dėkui chebrytei, kuri kol aš paryčiais gatavas miegojau, sutvarkė šią problemėlę. Tas varžtas vis dar laiko, taip ir nekeičiau tos traukutės, nors yra garaže kita, puikiai laikosi ir nekrenta. Nevieną aerodromą atlaksčiau jau su tuo varžtu :D
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Kažkokie nedideli techniniai trugžiai.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Dewgonas išvis "parodė klasę" nuo Cheiniko atsilko vos sekunde kiek pamenu, kas dar kartą įrodė, kad mašina turi daug potencialo, tik reikia išmokt ją pažabot.
Paveikslėlis

Padangas suvažinėjom į nulį

Gavau dar vieną pežuką, kuris papildė dalių atsargas. Aišku nemaža šio kenwoodo dalis jau senai sudėta į mano visus pežukus. Ačiū Taraklonui.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Ačiū MantasLT už torcionus, dar 2 garaže guli, manau iš šitos gausybės tiltų išeis surinkt kažką padoraus su naujais guoliais.

Rugsėjį užsiėmiau senu nebaigtu projektu AUDi 80 ir pasibaigiau, tai prie pežuko rankų neprikišau, buvom pasidarę treniruotę, palakstėm. Dabar stovi garaže, laukia kol aš atsigausiu su finansais ir užsiimsiu darymu toliau. Nes visvien yra dar visokiu nedadelku ir remontu ką reikia perdaryt arba pakeist.
Aš ir mano nepaprastai puikus automobilis!
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 25, 2008 4:02 pm
Pranešimai: 445
Miestas: Kaunas
Auto/Moto: Audi

Standartinė Parašytas: Sek Rgs 27, 2015 12:54 pm 
Į viršų  
Tikrai nemažai veiklos turi. Šaunuolis, gera tema (clap)

_________________
http://www.autodirbtuves.lt/

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007